Ajánlatunk

Egy piackutatás akkor megfelelő, ha azt a lehető legpontosabban az Ön üzleti kérdéseihez igazították. Ebben a projekttervezés során segítségünkre van a négy növekedési pályát modellező Növekedési Térképünk (growth map). Erre alapozva optimalizáljuk a kutatástervezést és az elemzést is.

Több vevő

Magasabb bevétel vevőnként

Új piacok 4
Újabb termékek és szolgáltatások 3
Újabb ügyfelek 2
Lojalitás, cross-/up-selling 1
Jelenlegi üzlet


  • 1. Lojalitás, Cross-/Up-Selling

    Meglévő ügyfelekhez fűződő kapcsolat erősítése által elért növekedés

  • 2. Újabb vevők megnyerése

    A piaci penetráció fokozása az új vevők megnyerésén keresztül

  • 3. Újabb termékek és szolgáltatások

    A növekedés hajtómotorját jelentő termékportfólió továbbfejlesztése

  • 4. Új piacok

    A választék újabb üzleti- és értékesítési területek bevonásán keresztül történő bővítése

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

Tovább »

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »