Innováció és Termékfejlesztés

Befektetés új termékekbe - de melyekbe? Létező termékek optimalizálására, újabb termékek és szolgáltatások kialakítására szolgáló eszközökünk képes csökkenteni a hibás döntések kockázatát.

A MATRIX™ révén célzott ötletgenerálást és koncepcióalkotást megalapozó részletes piaci elemzésre tehet szert.

SuperGroup

Ötletgenerálás: Ügyféltől érkező csapatok és kreatív fogyasztók részvételével zajló, ötletgenerálásra és koncepcióalkotásra irányuló kétnapos műhelymunka. 

Concept eValuate 

Koncepciók priorizálása: A Concept eValuate™ az egyértelmű sikerkoncepciók mellett olyan ötleteket és koncepciókat is figyelembe vesz, amelyeknek még nem jött el az ideje és egyelőre még nem feltétlenül piacérettek.

Product eValuate

Koncepció- és termékoptimalizálás: A Product eValuate™ egy, a Concept eValuate™ előnyeit a termékélményre kiterjesztő koncepció–termék teszt. A koncepció és a termék illeszkedése áll a kutatás középpontjában.

 Launch eValuate

A Launch eValuate olyan modern tesztpiaci szimuláció, amely figyelembe veszi a szóbeszédet (word-of-mouth), a POS hatékonyságát, valamint a konkrét disztribúciós stratégiákat is.

ValueManager

A Value ManagerR™ az árazási stratégiák és a termékmix optimalizálására szolgáló módszer- és tanácsadási csomag.

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Márka & Kommunikáció

A sikeres márkamenedzsment, valamint a hatékony kommunikációval és optimális termékportfólióval történő márkafejlesztés hiteles és életképes eszközöket követel.

Tovább »

Fogyasztó / Munkavállaló / Hírnév CER

Mennyire kötődnek hozzám a vevőim, mennyire elégedettek az alkalmazottaim? Milyen intézkedéseket várnak tőlem? Itt kezdődik a valamennyi érintett csoportot értékelő kapcsolat-menedzsment.

Tovább »

Kereskedelmi kutatások

A Kantar TNS széles portfólióval rendelkezik a kiskereskedelmi kutatások terén.

Tovább »