Kantar TNS Global offices

A Kantar Hoffmann kutatási partnerként támogatja a WWF céljait.
Kantar Hoffmann supports WWF goals in research partnership.

Needscope

A Needscope™ egy márkapozícionálásra és vevői igények szegmentálására szolgáló holisztikus eszköz. Azon a feltételezésen alapul, hogy a vásárlói döntések valódi mozgatórugói az érzelmek – és ezáltal lehetővé teszi az érzelmek megértését és mérését, méghozzá úgy, ahogy az a hagyományos kutatásokkal nem lehetséges.

A Needscope™ különleges, világviszonylatban kiemelkedő kvalitatív eszköz:

  • Az igények és a márka-imázs különböző szintjeinek strukturált megragadására;
  • valamennyi kategóriára és kultúrára alkalmazható konzisztens modell segítségével;
  • egységes nyelv, amely biztosítja, hogy  a a vállalat minden területén ugyanazon a keretrendszeren belül beszéljenek a fogyasztókról  és a márkáról;
  • hozzáférést biztosít a fogyasztók és a márkák rejtett érzelmi mozgatórugóihoz;

A NeedScope™ a fogyasztói motiváció világelső kutatási eszköze. Eddig több mint 3 000 projektben, 70 országban és számtalan szektorban vetették már be, a hagyományos fogyasztási cikkek, gépkocsik, pénzügyek, IT/telekommunikáció vagy akár a gyógyszeripar területén.

 

Írjon nekünk!

Kantar Hoffmann
+36 1 267 4744


info@kantar-hoffmann.hu

Kvalitatív módszereink

Kvalitatív portfóliónk a hagyományosnak tekintett csoportos beszélgetések, mélyinterjúk és etnográfiai mélyinterjúk mellett a kizárólagos Kantar TNS üzleti megoldásokat és projektív eszközöket is felöleli.

Tovább »

Kvalitatív videó

Fedezze fel velünk a fogyasztók színes világát és engedje, hogy kvalitatív videónk inspirálhassa Önt.

Tovább »