Milyen szolgáltatásokkal
támogatunk?

Mélyreható, feltáró kvalitatív és a számszerű információt nyújtó kvantitatív kutatásainkkal, innovatív megoldásainkkal és kutatásra alapozott tanácsadással segítjük megérteni az emberi viselkedés okait, hogy adatokkal támaszthasd alá az üzleti döntéseiteket, ezáltal támogassuk céged növekedését.

Kvalitatív kutatási szolgáltatások

Milyen reakciókat vált ki a márkám az emberekből?
Miért sikeres az egyik márka, de a másik nem?
Hogyan alkot véleményt a célcsoportom a termékemről
Milyen szokásokkal, attitűddel rendelkeznek a fogyasztóim?

Ilyen és ezekhez hasonló kérdések felmerülése esetén alkalmazunk kvalitatív kutatási módszereket.

Tovább

Kvantitatív kutatási szolgáltatások

Befektetés új termékekbe – de melyekbe?
Milyen árazási stratégiát kövessek?
Hol kommunikálhatok leghatékonyabban célcsoportommal?
Mennyire kötődnek hozzám a vevőim?
Mennyire elégedettek az alkalmazottjaim?

Ilyen és ezekhez hasonló kérdések felmerülése esetén alkalmazunk kvantitatív kutatási módszereket.

Tovább

TGI

Hogyan ismerhetem meg a fogyasztóimat a leggyorsabban?
Milyen szegmensekkel írhatom le őket?
Hol érdemes hirdetnem?
Hogyan szólítsam meg a fogyasztóimat?
Milyen médiakommunikációs mixet használjak?

Ilyen és ezekhez hasonló kérdések megválaszolásához nyújt gyors segítséget a TGI.

Tovább

Konkrét kérdésed van?

Ismered fogyasztóid, ügyfeleid rejtett motivációit?

Értsd meg a fogyasztóid, ügyfeleid legmélyebb érzéseit és gondolatait, és tudd meg, valójában mi áll viselkedésük hátterében, hogy jobb üzleti döntéseket hozz!

Hogyan teheted a márkádat szeretett márkává?

Márkakutatással megtudhatod! – Tárjuk fel együtt, hogyan teheted ismertebbé és szerethetőbbé a márkádat, hogyan pontosítsd a pozícionálását. Értsd meg, hogyan éreznek és gondolkoznak a fogyasztóid a márkádról és a versenytársaid márkáiról, hogy adatvezérelt márkastratégiával segítsük céged növekedését.

Ajánlatot kérek

Javasolt módszereink

  • Meaningfully Different Salient (MDSTM)
  • Holistic BrandTM
  • Guidance (HBGTM)
  • Brand PulseTM
  • BrandDynamicsTM
  • ConversionModelTM
  • FutureViewTM
  • NeedscopeTM
  • MeaningfullyTM
  • Different Framework (MDFTM)
Elégedettek a fogyasztóid, ügyfeleid?

Fogyasztói élmény kutatással megtudhatod! – Tudd meg, hogyan teheted elégedettebbé és lojálissá fogyasztóidat, ügyfeleidet, és hogyan nyújthatsz kiváló ügyfélélményt. Segítünk megismerni fogyasztóid, ügyfeleid érzéseit, gondolatait, hogy ne csak elégedettek, hanem lojálisak is legyenek!

Ajánlatot kérek

Javasolt módszereink

  • TRI*MTM
  • NPS
Hogyan teheted hatékonyabbá a kommunikációdat?

Kreatív kutatásainkkal megtudhatod! – Feltárjuk, hogyan teheted a kommunikációdat involválóvá és motiválóvá, hogy mindeközben ki is tűnj a reklámzajból. Tudd meg, milyen kommunikációs csatornát használj, hogy hatékonyan adhasd át az üzeneteidet.

Ajánlatot kérek

Javasolt módszereink

  • LINKTM family (Link Now, Link Express, Link)
  • Context LabTM
Termékfejlesztésben gondolkozol?

Innováció & Termékfejlesztés kutatással segítünk – Találd meg milyen termékfejlesztésekkel érdemes megújítani a portfóliódat, és ehhez milyen fogyasztói igényeket kell kielégítened. Segítünk megtalálni, melyek azok az innovációs irányok, amelyek nemcsak érdeklődést keltenek újdonságuk miatt, de relevánsak is lesznek a mindennapokban.

Ajánlatot kérek

Javasolt módszereink

  • Matrix™
  • IdeaEvaluateTM
  • ConceptEvaluateTM
  • ProductEvaluateTM
  • PackEvaluateTM
  • Launch™
  • ChoiceEvaluate™
Hogyan győzd meg a vásárlóidat, hogy a te termékeidet válasszák?

Kereskedelmi kutatásokkal segítünk! – Nézzük meg együtt, mitől fogják a fogyasztók a termékeidet választani. Tudd meg, hogyan tudod elérni, hogy a márkád kitűnjön a tömegből, és hogy hatékonyan érvényesüljön a különböző eladási pontokon. Segítünk megtalálni milyen árazási stratégiát érdemes követned, és milyen akciókon, promóciókon keresztül tudod hatékonyan meggyőzni a vásárlót, hogy a termékeiteket válassza.

Ajánlatot kérek

Javasolt módszereink

  • Shopper Journey
  • Shopper Evaluate
  • Shopper & eCommerce decisions
Elég hatékonyan juttatod célba üzeneteidet a célcsoportodnak?

Média kutatásainkkal megtudhatod! – Megvizsgáljuk azokat a médiafogyasztási szokásokat és trendeket, amelyeket figyelembe kell venni, ha hatékonyan akarod célba juttatni az üzeneteidet a célcsoportodnak. Megnézzük milyen offline és online médiamixet kövess, hogy a lehető legköltséghatékonyabb módon kommunikálhass a célcsoportoddal.

Ajánlatot kérek

Javasolt módszereink

  • TGI
  • Mérőműszeres kutatások
  • Célcsoport-szegmentációs vizsgálatok
  • Rádióhallgatottsági szokások mérése
  • Újságolvasási szokások mérése