Hogyan dolgozunk? – Cégünkről

Minden esetben az ügyféllel folytatott részletekbe menő megbeszéléssel, közös gondolkodással kezdődnek a projektjeink. Ezt a közös gondolkodást visszük végig minden egyes projektünknél.

A minőség nálunk alapkövetelmény

A megbízható adat a piackutatás non plus ultrája. Egyetlen kutatás sem hozhat jobb minőségű eredményt, mint amilyen jók maguk az elemzésre kerülő adatok. Mindezek alapján komoly hangsúlyt fektetünk az összes kutatási, végrehajtási fázis minőségbiztosítására.

Csapatunk az egyik legfontosabb tőkénk. A több évtizedes gyakorlati tapasztalat a biztosíték munkánk kiemelkedő minőségére.

Költséghatékony kutatásokat készítünk

Mi sem szeretjük a feleslegesen drága kutatásokat. Ezért mindig megkeressük számodra azt az optimális kutatási módszert, amelyből a kérdéseidre adatvezérelt választ kapsz.

Gyorsan, pontosan dolgozunk

Az időhatékonyságot szem előtt tartva kutatásainkat projekt-lépcsősen tervezzük és valósítjuk meg. Ebben a szabványosított folyamataink és a legújabb technológiák segítenek bennünket, ezáltal Téged.

Egyszerűség – Mit jelent ez?

Nem bonyolítjuk feleslegesen a kutatásokat. Megkeressük azt a legegyszerűbb kutatási megoldást, ami már biztosan választ ad a kérdéseidre, de nem tartalmaz redundanciát. Ugyanakkor, ha a kutatási kérdés megköveteli, az összetett kutatásokat is magas szakmai minőségben készítjük.

A kutatási eredmények csak akkor értékesek, ha azokat könnyen fel tudod használni a döntéseidhez. Ehhez mindig egyszerűen és érthetően, az ügyfeleink igényei szerint mutatjuk be az eredményeket, még ha komplex kutatási módszertan is áll a hátterükben. Azonnal felhasználható tudást adunk, hogy már másnap beépíthesd a céged döntéseibe. Az eredményeket minden esetben írásos formában küldjük el és igény szerint prezentáljuk azokat.

Miért minket válassz?

Sokfelé jártunk már

Szinte nincs olyan terület, amit ne kutattunk volna.

margarin
fagylalt
repülőjegy
családon belüli erőszak
üdítő
hamburger
vodka
olaj
biztosítás
bankszámlacsomag
babatápszer
jogi ismeretek
gyógyszer
hitelkártya
mobilelőfizetés
tűzvédelem
lakáshitel
koronavírus
TV-előfizetés
energia-tarifacsomag

Régóta vagyunk a piacon – Hogyan profitálhatsz ebből?

Sok évtizedes tapasztalattal rendelkezünk, és globális hálózattal operálunk.

A világszerte több mint 80 országban jelenlévő legnagyobb marketinginformációs cég, a Kantar csoport magyar lába vagyunk. Így a több évtizedes saját tapasztalatainkat ötvözzük az óriási globális tudással. Közel 30.000 szakember kumulált szaktudását építjük bele minden egyes projektünkbe.

Kifejezetten fontos számunkra a K+F, amelynek révén lehetőségünk van egy kifinomult – folyamatos frissítés
és jobbítás alatt levő – kvantitatív és kvalitatív eszköztár Magyarországon történő kizárólagos alkalmazására.

A „Think global, act local” mottót követjük. Az anyacég ötvenéves tapasztalatára építve nyújtunk ügyfeleinknek méretre szabott megoldásokat nemzetközi tudásra és bevált módszerekre alapozva.

A Kantar Hoffmann elődje a Research International Hoffmann 1997-ben alakult, majd a TNS Hungary-vel összeolvadva jelen formájában 2011 januárja óta működik – mindkét elődcég a WPP csoport által létrehozott Kantar kutató és adatszolgáltató cég tagja volt.

2022 elején a Kantar Hoffmann és a Kantar Hungary Insights Divíziója egyesítette erejét, azóta együtt szolgáljuk ki ügyfeleinket a lehető legmagasabb minőségben, a Kantar teljes szolgáltatásvertikumát bocsátva rendelkezésre.

A TGI előállítását és hazai értékesítését 2015 márciusától végezzük.

10 000+ projekt
10+ senior kutató
30+ év tapasztalat
ESOMAR tagság

Legyél Te a következő partnerünk!

Kikkel gondolkoztunk eddig közösen?