- Élelmiszer
- Háztartási cikkek
- Gyógyszerek
- Gyógytermékek
- Kozmetika
- Testápolási termékek
- Italok
- Édességek
- Dohányáruk
- Autó-motor
- Ruházkodás
- Vásárlás
- Pénzügyi szolgáltatások
- Tartós fogyasztási cikkek
Gyorsan van szükséged piackutatási adatokra? – Akkor bátran keress fel minket, mert a TGI kutatássorozat eredményeivel gyorsan és pontosan megismerheted a fogyasztóidat, a versenytársaid fogyasztóit, a kategóriahasználóidat, valamint azt is, milyen szegmensekkel írhatod le őket.
Azt is megtudhatod a TGI-ból, hol érdemes hirdetned, azaz milyen médiakommunikációs mix-et használj, hogy a célcsoportodat tűpontosan elérd. Segít Neked olyan kommunikációs üzenetet megalkotni, amelyekkel hatékonyan tudod megszólítani őket, hogy valóban odafigyeljenek rád és a cégedre.
A TGI kutatás a világ legjelentősebb szindikált nemzetközi fogyasztói felmérése. Magyarországon ez egy olyan nagymintás (14000 fő/év) kvantitatív kutatássorozat, amelynek idősoros eredményei segítenek abban, hogy a marketingstratégiát adatvezérelten tervezhesd.
Nem kell hónapokat várnod a kutatási eredményekre, mert a terepmunka folyamatos, és a TGI-szoftver segítségével már aznap használhatod az eredményeket. Ezáltal azonnal beépítheted a kutatási insightokat a stratégiádba.
Nemcsak szociodemográfiai ismérvek mentén ismerheted meg a fogyasztókat, hanem megtudhatod például azt is, milyen attitűdökkel, szokásokkal, életstílussal rendelkeznek.
A TGI kutatás egyforrású adatbázis, amely azt jelenti, hogy minden egyes kérdezettről tudni lehet azokat a tulajdonságait, szokásait, amiket általában külön kutatásokban vizsgálnak a kutatók. Ez azért jó, mert például a fogyasztói szokások összekapcsolhatóak attitűdökkel, életstílussal vagy a céged/márkád számára lényeges más tulajdonságokkal.
Az adatok töretlen láncolatát nyújtja, amely visszanyúlik egészen a létrehozásáig. Ez azt jelenti, hogy sok termék, márka, szolgáltatás és média esetén idősoros, ún. trend-adat állítható elő egészen 1998-ig visszamenőleg és a múltbéli trendek ismeretének segítségével a jövőbeli trendek pontosabban megjósolhatóak.
A kutatás szakmai hitelét nem csupán ügyfeleink elégedettsége, de nemzetközi audit is bizonyítja.
A TGI adatfelvétele együttesen zajlik a Nemzeti Olvasottság Kutatással (NOK) 2021 januárjától. Ennek az előnye az, hogy a TGI a sajtóolvasottsági, valamint a NOK fogyasztási és életstílus adatokkal együttesen érhető el megrendelőink számára.
Minta
Reprezentativitás
Esetszám
Kérdezés módja
Ehhez többféle módon és formában hozzájuthatsz. Lehetőség van azonnali adatvásárlásra, de testreszabott, egyedi elemzések megrendelésére is.
Tovább a TGI SHOP-raA Target Group Index (TGI) Nagy-Britanniából indult el. Manapság már hat kontinens több mint 65 országában készítik.
A TGI megjelenik Magyarországon. Ez a Kantar Media jogvédett terméke.
A TGI előállítását és hazai értékesítését a Kantar Media-val kötött licensz-megállapodás alapján 2015 márciusától a Kantar Hoffmann végzi.
A TGI adatokat a WBDA2 szoftverben érheted el. Jelenleg 450 aktív szoftverfelhasználó dolgozik a TGI adatokkal.
Bővebben a WBDA2-ről